Jump to content

Oğuz

Members
  • Content Count

    892
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

Status Updates posted by Oğuz

  1. @utku abi server bakımda yayın açta bakım sürecini izleyelim 

    1. Senator

      Senator

      Administrators'u etiketlemek ve darlamak yasaktır.

    2. Oğuz
  2. Beyler 3-5 A N T E N   E Ş Ş E K klip alıp youtube'a atmış gördüğünüz yerde videoları bildir butonundan cinsel içerik olarak bildirebilirsiniz 

  3. tuğkan abi az kalsın banlanıyodu asdfgh

  4. *bu klibi izleyince s*k görmüş bülbüle dönüyorum* ne ya gülmekten çatlıycam asdfghj

  5. abiii dondurmayı cipsi aldım izliyom çok eğleniyorum asdfghj

  6. -/e elsalla3

  7. Z A F İ Y A A

  8. izleyiciler: görüntülü konuşma gelir mi ?

    developerlar: duymamış sayıyoruz 

  9. Bir sonraki C.H.E.S.S. planını tahmin ediyorum, sinek bir polis kaçırılıyor polis departmanı bulmaya çalışıyor aynı anda chess de bulmaya çalışıyor kim şifreyi çözerse polisi buluyor ama chess bulursa bir polisi kurtarıp polisin önüne atıyor böylece halk hafiften chess e güvenmeye başlıyor 

  10. aDaMıN aKlıNı aLaN SeRvEr

  11. site çok güzel oldu bence herkes çok eğleniyor 

  12. Bence takipçilerin fikirlerini yazabileceği bir kategori olması lazım

    1. DoguSeyhan

      DoguSeyhan

      Genel sohbet acılacak demişti Tuğkan abi.

    2. bk_berkay

      bk_berkay

      Evet benzer bir bilgi duydum umarım yakın zamanda açılır.

  13. aslında eightbornv.com a gta ya spec atma özelliği olsaydı efsane olmazmıydı ? @Elraen

    @Elraen  @zkRa  @RRaene  @aka green  @Flavor

    1. Show previous comments  4 more
    2. WhiteShadowTr

      WhiteShadowTr

      @hypervenox 

      Doğru ama slot yemeyecek Bi şekilde yapıla bilir 

    3. EvilTheWorld

      EvilTheWorld

      Yayında konuşuldu zaten buraya niye yazıyorsun? @Oğuz

       

    4. Oğuz

      Oğuz

      @EvilTheWorld  yayında sadece tüm takipçilerin spec atma özelliği olsaydı diye konuşuldu bende buraya eightbornv.com üzerinden spec atma özelliği olsaydı daha güzel olurdu yazdım keşke yazdığımı anlayarak, yayını ise kulaklarınla dinleseydin 

  14. Herkesin bayramı kutlu olsun

×
×
  • Create New...